Ett litet steg kan vara stort för oss!

Dålig bloggning idag.
Har typ varit i stallet hela dagen :D
Men jag red på banan i dag gick skit bra
Red på pelhambett som han lyssnar kanon på
Blitz gick till och med ner på tygeln i galoppen asså han var lung ocg fick i hopp han nästan hela tiden
och inte den stressade lilla studsbollen men efter det hoppade jag över sockerbitarna
vår första "hoppning" efter han gick omkull i hagen kändes så bra :D
Han tuckte det var skit kul lite bockningar efter första skuttet och öronen framåt hela tiden vilket kändes skönt :)
Sen vart det en lång skitt och stretching som jag gör efter varje ridpass!
Ser stor skillnade när jag har börjat göra det :)
Men hejdå :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0