Svar

johanna sällström om Berättelsen om mig och Blitz:
Den ponnyn är helt otrolig! min ponny kom från tyskland & var precis lika dan! jag ramlade av & hon stannade & stannade på hinder hela tiden, tyvärr så kom vi aldrig äns över en lokalbana men du ska va glad att du kan få över honom:)
Svar:
Klart jag är glad för att han hoppar! men det är inte bara för att han vill hoppa... det är för vi har ett förtroende för varandra. Han skulle aldrig hoppa med nån han nt känner tex när min kompis skulle hämta han i hagen sprang han i från henne men när jag kom så ville han gå in xd
Men han visar stort vad han inte gillar och gillar :D vilket är kul. ;)

Kommentarer
Postat av: hanna

haha kul svar ^^

2011-08-03 @ 19:20:36
URL: http://kingsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0