Se den flickan vackraste på denna jord!

Hej alla :)
förlåt att jag inte har gjort inlägg på två dagar..
Men har fan inte orkat fast det har ju typ inte hänt nåt eller jo igår så var jag på karnevalen med alex och corren :)
as kul fan !
Men när vi åkte en karusell kom det fram en polsk kille asså han som hadde hand om karusellen
Han var väl typ 19-20 eller nåt sånt han börja snakca med mig på polsak jag ba va sen sa han kan du engelska..
jag var ju livrädd så jag ba nää för jag tänkte nu har han druckit och kommer va muppig haha !
Men sen ångrade jag att jag inte prata med han för kunde kanske åka gartis? ;) För alla sa han ville väl bara flörta
Såful var han faktiskt inte elr kanske hehe ! Helt fucking störd jag e ..

Men idag har det väl inte hänt så mycket typ vart hos morfar vilket e ju inte så kul att prata om..
Fast jag var ju med alex corren marcus och benne vilket var kul det var lite cp då :)
Love my friends!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0