Hoppet växte :)

Tja alla :D
Vart inget inlägg igår sov hos dom bästa tjejerna i hela världen:)
Asså seriöst när vi inte e vänner eller ni dör då finns jag fan inte längre ni gör minha dagar!
Men idag har man chillat mest ;) nä men vart med corren alex benne marcus kul som alltid :)
Har nys vart hon min älskade polle !
du e fan det finaste jag har :) haha inte för han kan läsa da ;)
men han var bättre i benet idag tyckte jag allt ba släppte nästan en glädje tår där ;) men det blir ändå klinik för han på fredag i norrköping
Nån som vart där på deras klink? :)
Men puss hej :)♥

 
Pöööööööööööööööööööööööööss


Kommentarer
Postat av: Emilia

2011-08-09 @ 21:35:27
URL: http://mrsjensen.blogg.se/
Postat av: Emilia

och vem tog bilden......jag.. ;) <3 puss älskar dej <3

2011-08-09 @ 21:36:07
URL: http://mrsjensen.blogg.se/
Postat av: Anonym

äru tsm med benne elr marcus?

2011-08-09 @ 22:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0